Τώρα
που ξεκινάει η τουριστική προώθηση των ξενοδοχείων για την σεζόν 2013
καλό θα ήταν να σας ενημερώσουμε πως η παραδοσιακή προώθηση των
ξενοδοχείων που μέχρι πρότινος αποτελούσε μονόδρομο, δεν είναι πλέον!
Μέχρι σήμερα είναι γεγονός πως ένας σημαντικός αριθμός από τα
δωμάτια των ξενοδοχείων, πωλούνται από τρίτους διαμεσολαβητές με το
"καπέλο" να κυμαίνεται από 10% έως 25% ως προμήθεια από τα χρήματα που
καταβάλλονται από τους επισκέπτες.
Σύμφωνα με το Distribution Channel Analysis Report του AHLA και STR
Global, μέχρι το 2015 το κόστος διανομής μέσω διαμεσολαβητών θα φτάσει
σε ένα εντυπωσιακό 50% των συνολικών εσόδων του δωματίου.
Η λύση σύμφωνα με τον κ. Κώστα Χουσιάδη της εταιρείας Web it now,
βρίσκεται και πάλι στην τεχνολογία και το διαδίκτυο. Είναι απλή,
κοστίζει σαφέστατα λιγότερο, και ονομάζεται Hotel internet marketing. Έτσι δεν πληρώνονται ποσοστά, ενώ κάθε χρόνο "χτίζεται" καινούργιο πελατολόγιο.
Αυτή τη φορά η τεχνολογία και το διαδίκτυο δίνει ένα καλό "χτύπημα"
στους μεσάζοντες & διαμεσολαβητές, φτηνότερη διαμονή στους
ταξιδιώτες και περισσότερα κέρδη στους ξενοδόχους.
Είναι βέβαιο ότι το Hotel internet marketing θα αποτελέσει το
επόμενο βήμα όλων των ξενοδοχειακών μονάδων της χώρας μας, σε μια
προσπάθεια αναβάθμισης των υπηρεσιών τους, την αύξηση των κερδών τους
και τη βελτίωση των τιμών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου